Gönderen Konu: Hesap Aktarma Sorunu  (Okunma sayısı 1735 defa)

Çevrimdışı Rodos16

  • 1.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : Rodos
Hesap Aktarma Sorunu
« : 24 Şubat 2015, Salı - 17:08 »
Arkadaşlar oyuna ios da başladım sonra android e geçtim sonra yine ios geçtim simdi andorid geçecem ama mevcut köy zaten baglı diyor nasıl geçebilirim gmail hesapımı unuttum



aDemm078

  • Ziyaretçi
Ynt: Hesap Aktarma Sorunu
« Yanıtla #1 : 24 Şubat 2015, Salı - 20:02 »
Supercell ile iletişime geçiniz. Onlara gmail hesabınızın çalındığını ve köyünüzü kaybetmekten korktuğunuz söyleyin. Sizi gmail destek ekibine yönlendirecekler. Siz her yolu denediğinizi ve ısrarcı bir şekilde korktuğunuzu belirtip köyünüzü yeni bir gmail adresine kaydettirmesini isteyeceksiniz. (1-4gün arası sürer) Bu zamandan sonra sizden ilk değerli taş faturası ve hesabınızı ne zaman açtığınızı nerede açtığınızı birsürü saçma sapan sorular sorduktan sonra sizden köyü kaydetmek için yeni bir gmail adresi isteyecekler (tabi soruları doğru yanıtlarsanız) gmail adresini verdikten sonra köyünüzü oyuna bağlayacaklar. Bizzat kendim bu yöntemle hesabımı yeniledim. İyi forumlar.


Çevrimdışı Rodos16

  • 1.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : Rodos
Ynt: Hesap Aktarma Sorunu
« Yanıtla #2 : 25 Şubat 2015, Çarşamba - 12:43 »
Hesap şuan bende degerli taş faturası derken iletişime nasıl geçebilirim


ŞEHZADEBEYİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Hesap Aktarma Sorunu
« Yanıtla #3 : 25 Şubat 2015, Çarşamba - 13:51 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Hesap şuan bende degerli taş faturası derken iletişime nasıl geçebilirim

oyun içerisinde ayarlar-yardım ve destek bölümünden mesaj atabilirsiniz.


ŞEHZADEBEYİ 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: (25 Şubat 2015, Çarşamba - 15:45)