Artık Türkçede Atabilirsiniz
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da Giriş Yap
Adminim hayırlı günler öncelikle tekrar teşekkürü borç bilirim burada emekleriniz çok.
Şimdi sorum şudur.
Ben bu gösterdiğiniz Yeni Destek Paneline geçtiğimiz haftalar da bi arkadaşım adına yazı yazdım.
Sorun arkadaşım IOS cihaz aldı Android den Hesap aktarma işlemi yaparken,
Oyun ilk açıldığı sırada 5 dakikalık Oyunun kendi hakimeyeti olduğunu unutmuş
Kod Şifresini 2 dakika içinde IOS cihaza girememiş Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da
Giriş YapBende bu destek paneline yazdım 3 (iş) günü içinde geri döndüler ancak
Sorunu 2. Kez Kod almak istediğimi Belirtmeme rağmen Benden
Daha Detaylı ve bir de Ekran Görüntüsü almamı istediler. (Mesajımı da Dörtle Gözle Beklediklerini Belirttiler Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor.
Üye Ol ya da
Giriş Yap)
Bende Kod Alma kısmında ''Zaten Hesap Bağlı'' diye yazan bi görüntüyüde gönderdim.
Size danışmak istediğim.
Acaba bu kez 2. Kod ile ilgili kesin yardım verilir mi?
Ya da sizin bi diğer konunuz da bi arkadaş görüntü eklemiş Supercell sorunun olduğu köyle ilgili Detaylıca bi anket sorusu soruyor du (Köy kaç lvl, adı nedir, seviyesi kaçtı vs.)
Böyle bir mesaj da gelebilir mi?
Teşekkürler Sağolun.